 |
Autor |
Wiadomość |
nislem |
Wysłany: Pią 20:08, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
Jasne że można, bo to jest skrypt. |
|
 |
DJK |
Wysłany: Pią 19:54, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
Nie wiem czy sie tak da ale potem sie kuzyna zapytam |
|
 |
Ypoiton III Lopański |
Wysłany: Pią 19:49, 10 Lut 2006 Temat postu: |
|
przydatny skrypt
aha i mam pytanie: czy w tym dziale można zamieszczaćtakże npc? |
|
 |
nislem |
Wysłany: Czw 21:50, 09 Lut 2006 Temat postu: Summon Dźwignia by nislem |
|
Yo wam. Przedstawiam wam mój skrypt, który jak pociągniesz dzwignie, zabiera 100gp i summonuje np. dragona
do data/actions/scripts tworzycie summon.lua i wklejacie tam:
Kod: |
--script by nislem
function onUse(cid,item,frompos,item2,topos)
if item.uid == 5855 then
monsterpos = {x=395, y=451, z=8}
doSummonCreature("Dragon", monsterpos)
doPlayerRemoveItem(cid,2148,100)
end
if item.itemid == 1945 then
doTransformItem(item.uid,1946)
elseif item.itemid == 1946 then
doTransformItem(item.uid,1945)
end
return 1
end
|
współżędne potwora wpisujecie w stałej monsterpos
a do actions.xml dodajecie:
Kod: |
<action uniqueid="5855" script="summon.lua" />
|
w map editorze dajecie 5855 uniqueID dzwigni
plz comment |
|
 |
|
 |